6 Temmuz 2013 Cumartesi

Pasakli Tanrica-Sophie Kinsella


Aslinda bu kitap, Sophie Kinsella ile beni tanistiran kitap...Okuyali epey oldu. Bu kitaptaki kahkaha krizlerimin ardindan, alisveriskolik serisine basladim. Bu kadinin yazdigi tum kitaplari okumaya kararliyim, cok eglendiriyor beni. New York Times cok satan listelerinin bir numarali ingiliz yazari ayni zamanda eski bir ekonomi muhabiri... Iste buyrun; yine miknatis gibi finans alaninda calismalari olan birini buldum, cektim :) Zeki bir kadin; mizah anlayisina bayiliyorum. Gelelim Kitaba...

Sanirim yazarin 3 kitabini okudum; ama en cok gulup, kahkahalara boguldugum kitabi buydu. Samantha Sweeting, 29 yasinda, Londra' da calisan ust duzey bir avukat. Gun boyu deli gibi calisiyor ve tek hedefi calistigi hukuk sirketinin ortagi olabilmek. Bu amac ugruna durup dinlenmeden, yogun baski ve stres altinda calisirken, bir musterilerini buyuk bir zarara ugratacak ve kendi kariyerini mahvedecek onemli bir hata yapiyor. Bir sinir buhrani gecirip, bir trene biniyor; nereye gittigini bilmeden amacsizca yol alip, bilmedigi kucuk bir kasabada trenden iniyor. Yol sormak icin kapisini caldigi buyuk bir konakta, is gorumesine geldigi zannedilince, yanlis anlasilmalar birbirini kovaliyor ve Samantha o konakta hizmetci olarak ise basliyor. Iste asil kahkaha tufani bundan sonra kopuyor...Hayatinda toz almamis, utu yapmamis, tost makinesinin nasil calistigindan habersiz Samantha' nin evdeki buyuk savasi sizi gulme krizlerini sokacak. Mutlaka okumalisiniz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder