14 Mayıs 2013 Salı

Düğünümüze Son Yirmi Beş Gün

6 Haziran büyük gün! Geri sayım devam ediyor...
Düğünümüze tam 25 gün kaldı. Heyecan, stres, panik ve endişe halindeyim devamlı. Bu dönemde beni en çok zorlayan, İzmir' den uzakta bulunmam oldu aslında. Alışverişlerimin büyük bir çoğunluğunu, yorgun gözlerle işten eve döndüğümde, yatmadan önce bana kalan birkaç değerli saatimi internet başında geçirerek tamamladım. Kına gecesinde dağıtılacak hediyeler ve süsleme için kullanılacak çeşitli malzemeler, işte bu kısıtlı zamanlarda, internet karış karış gezilerek-çarşı pazar gezmenin başka bir versiyonu bu-özenle tamamlandı. Gece yarılarına kadar uyumayarak yaratılan boş zamanlarda, hediyelikler tasarlandı, kesildi, biçildi, yapıştırıldı...Aklıma esen, gördüğüm, beğendim herşeyi kendim için de yaptım; harika şeyler çıktı ortaya. Düğün mekanımızı, gelinliğimi, ayakkabımı, bindallımı da yine zorla alınan izinlerle gittiğim birkaç günlük İzmir ziyaretlerimde kaçarken koşarken hallettim. Düğün mekanımız yemyeşil çimlerle kaplı harika bir bahçe...Yer yer kurumuş, arada yama yama toprakların göründüğü bir bahçe en korktuğum şeydi...Düğün mekanı olarak İzzet Garden' ı seçtik ve böyle bir endişem de kalmadı çok şükür. Kokteylli olacak, alkollü içecek servisinin yapılacağı bir bar kurulacak. Sandalyelerim lake olacak; masa-sandalye süslemelerini beyaz tercih edeceğim. Gelinliğimi, İzmir' in bilinen tüm gelinlikçilerini dolaştıktan sonra Nazarel' den almaya karar verdim. Tamamı fransız danteli-gerçekten hayranlık uyandıracak bir dantel seçtim- straplez, yarım balık modeli...Sürprizi bozmamak için şuan fotoğraf paylaşamıyorum. Zamanım kısıtlı olduğundan, bir hafta içinde iki kez prova aldılar, ikinci provada hemen hemen bitmişti, etek boyunu ayarladılar sadece. Düğünden bir hafta önce teslim alırken son bir prova yapılacak-kilo alıp verme riskine karşı- ve gelinliğime kavuşacağım :) Ayakkabılarımı sanemiko' dan almayı düşünüyordum daha önceki bir yazıda paylaşmıştım; ama gelinliğimin tamamı dantel olunca, renkli el boyaması bir ayakkabı ile kombinlemek yerine sedefli kırık beyaz, kibar bir ayakkabı ile kombinledim. Bindallım -annemim özel isteği ile- dore ve kırmızı alındı, bindallı sevmememe rağmen ben bile beğendim :) Kına gecem ve düğünümün ardından, fotoğrafları zevkle paylaşacağım inşallah...Sanırım 25 günden önce bir daha görüşemeyiz :) Düğün sonrasında görüşmek üzere; esen kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder