15 Eylül 2012 Cumartesi

NISANLANDIIIMMM :)



Yaaaas OTUUUUZZZ!!!... Galiba evde kaldim diye dusunmeye basladim; zira arkadaslarim evlenmekle kalmadi, ikinci cocugunu dogurdu... Universiteyi bitirecegim, iyi bir is bulacagim, terfi edecegim...vs. vs. Yaptim mi yaptim, evde kaldim mi??? Ramak kalmisken, direksiyon kirdim :))

30.Agustos.2012 gecesi sonunda, kucagimda bir sepet kirmizi gul ve kocaman bir sepet dolusu sekerleme, parmagimda iki cihanda da karsima cikabilecek en iyi, en mert, en durust ve en yakisikli erkege ait bir alyans ve tek tas var!

Mert erkegim, can bakislim, yureklim! Icime isleyen bakislarin, yuregimi isitan sozlerin, dunya dondukce benimle olsun! Seni benim karsima cikaran Allah' a sukurler olsun!

1 yorum:

  1. Ben seni 40 inda da 50 sinde 60 inda bile bulsam kacirmazdim ki gulen yüzüm hayat seninle guzel :) imza sana cok aşık olan görkem

    YanıtlaSil